JULLOV!

Idag fick vi jullov, om 4 dagar Julafton.
Denna dag kan inte bli bättre alltså.


Efter skolavslutningen, så åkte jag, Issa, Vicci, Love & Felicia buss till Felicia i Garpenberg.
Vi tittade på
SAW2, första gången jag såg en skräckfilm. De roligaste va någ när jag var som mest inne i filmen, så knackade Felicias lillebror på dörren, jag som är skit lättskrämd skrek så klart högt ^^

Sen efter ett tag åkte jag buss hem till Hedemora med Love.

Kanske senare kommer filip hem till mig och då ska vi göra ett Pepparkakshus/slott.
=D

Åww, vad jag älskar alla mina vänner <3

Filip (inte bara min bästa vän utan min kärlek)
Victoria, Issa, Katharina, Jessica, Sarorna, Lotta,

Emilia, Bea, Felicorna, IidaH, Isak, Love, Daniel, Tobbe, Simon,
Kalle, Carro, Elinor, Sannah, Emma & Innebandygänget.
Har säkert glömt ngn :/

btw, så är jag fortfarande sur för att jag vart med på 3kort i denna skolkatalog >.<
Jag som hatar skolfoton :(


20/12-07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0