1/4

april, april!

Förlåt om jag inte har skrivit på ett tag haft rätt mkt att göra!
Idag var det världens vårväder, hur skönt som helst!
Jag älskar våren & dagarna innan sommarlovet.

Efter skolan idag gick jag och Jessica hem käkade,
sen tog vi en cykeltur till Statiol. Köpte en varsin glass.
Sen cyklade vi till västerby lite mer än 5 km dit.
Åkte dit för att hälsa på Louissa, fast var tungna att åka efter 15 min.
Hade träning, men när jag kom hem förbjöd mamma& Niklas
 träningen efter som jag har problem med jumskarna nu.
Måste ju spara till fredag då ska jag till Örebro på cup med Innebandylaget.

På Lördag är det precis en vecka till jag ska på Distriktslags uttagning för F93.
Åh, nervös!

Idag är det 1 år & 4 månader för mig och Filip.
Sötnos, du ska bara veta hur mycket jag älskar dig!
Du är det bästa som har hänt mig!
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0