17/4

Drog hem från skolan efter matten, har feber, ont i halsen och alltmänt trött.
Den psykiska delen ska vi någ inte ens prata om.

Nu ska jag mysa & ta det lungt... kanske plugga lite.
Är lite efter i skolarbetet.
Om jag orkar kanske de blir en ny desing på bloggen! : )
Men först ska jag göra tee!

Igår skrev jag yttligare en till dikt..
De är om mig själv, den vart lite cpig men
jag vill bara veta vad folk tycker om den, så HERE WE GO.

Jag faller, jag faller hjälplöst ner.
I samma grop som jag ett mång-tals gånger försökt att klättra upp för.
Men varje gång står du där och knuffar ner mig.
Du, som var mitt rätta jag en gång i tiden.


snälla ta/kopiera inte dikten och säg att de är eran.
Det skulle va väldigt respektlöst.

Puss till er.


Filip, I still love you.

& KOM IGEN MED KOMMENTERANDET!
jag vet att ni kan bättre! (:


Kommentarer
Postat av: Elinor

Fin dikt :)
ha en bra dag - kram :D

2008-04-17 @ 19:36:41
URL: http://jaoduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0