födelsedag.

Japp idag fyller jag år.

Vaknade imorse runt halv 10, ligger i sängen ett tag och läser Veckorevyn.
Sen när resten av familjen vakna åt jag frukost och gjorde iordning mig.
Runt tolv kom pappa, Ingrid och farmor, jag fick mina packet.

Fick en HP Laptop, datamus, presentkort (ska få mer)
Ny dator = MER BLOGGANDE.

Efter packetöppningen så åkte vi till akropolis och käkade, sen var dom tvunga att åka hem.

Sen resten av dagen har jag installerat datorn & varit lite ute.
Kanon fint väder! Fick ju skuldkänslor av att sitta inne och installera,
men troligtvis blir det sånt här väder imon oxå!


Har haft en skaplig dag iaf, lite tankar men försökt att tänka på annat.
& att sakna Filip gör de inte bättre...

6 veckor kvar till SOMMARLOV.

nu ska jag dunsta från datorn ett tag, den måste ju få vila lite :)) hehe

puss på folket som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0