Love hurts.

- Ja gud vad hon tjatar om kärlek, tycker säkert ni.

Men jag ska säga er det är inte lätt att stå på bena när ens största kärlek gjort slut.
Det är inte lätt, speciellt när man mår så dåligt och behöver den personen.
& när personen som betyder allt för en sviker, sviker så det verkligen svider.

Känslan är obeskrivlig, att mista en man älskar.
Filip, var min största kärlek..har aldrig varit så kär.
Man kunde prata med han om allt, han förstod en.

Han gjorde mig jämt varm inombords och han fick
mig jämt och skratta när jag mådde som sämst.


Jag vet att de är helt omöjligt att de blir vi igen nu,
och jag skäms för hur mycket jag saknar honom.
Han var mitt allt.

I love you til the day I die.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0