21/2

Igår såg jag Bullet for my valentine, obeskrivlig känsla, fyfan va bra dom va!
Hade as kul.
Åkte dit med Victoria, Ida & hennes far.
Åkte runt 12 till stockholm stannade i enköping och käkade pizza,
körde ngra mil till, virra bort oss i stockholm, men till sist kom vi fram ungefär runt 3.
stod & köa i det kalla vädret i ungefär 3 timmar, kände som mina tår skulle gå av..
Sen släppte dom iaf in oss och då fick vi stå inne och vänta ungefär 4 timmar eller mer.
Först kom ett för band, alla var helt galna, så vi flytta oss bakot för att inte bli nertrampade.
Till sist kl 21.30, kom bullet for my valentine ut på scen! Fyfan va bra dom va!
Känslan är obeskrivlig! Sen efter konserten åkte vi hem, jag & vicci somna i bilen,
sov ända till Hedemora. Runt 01.00 kom vi hem, somna rätt fort.
Tror jag inte har sovit så bra sen typ i december ._.
köpte från konserten 2 tshirtar en till filip & mig och en halsduktill mig.

Imon ska jag va med Filip som ska sova över här oss mig <3
I övermorgon åker jag till Sälen med Lotta !! :D
Fan va kul vi ska ha! Förhoppningsvis är vi med Jessica ngn dag oxå :]
Det kmr bli as kul! Fast kommer sakna filip som fan! :(:( </3

Va till Syon idag hon som jobba där tkte jag skulle gå estetpogramet,
för att jag har vg i bild, mvg i musik & dansar på fritiden.
Grejen är den att jag vill oxå hålla på med Innebandyn :/
aja får väll försöka fixa detdär !
Nästa vecka kmr jag ej blogga p.g.a
att jag är i Sälen, veckan efter har jag PraO,
med Issa på dagis :D


0m ni undrar varför jag inte skrivit på ett tag äre
för att de har varit så himla mkt denna vecka.


Filip jag älskar dig obeskrivligt mkt!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0