Hello, welcome to the reality

Baby, can't you se I'm falling apart? 
I really need you now.

Hej välkommen till verkligheten.
Du är inte värd något.
Viskar rösten*


2/2
yepp, denna vecka har varit en av dom värsta i mitt liv,
skönt att den är snart av klarad.
Den mesta tiden nu spenderar jag vid datorn,
läser eller skriver på min självbiografi.

Idag gick jag upp 7,
spelade match mot domnarvet runt 10 i borlänge.                    
Vann med 9-2.
Just nu sitter jag och popar musik.
Har väldigt tråkigt ._.'
Hoppas filip kmr snart,
behöver en kram.



Tjejor, utan er är jag inget.
Katharina, Louissa, Victoria,
Jessica, Sarorna, Lotta <3


Bulletformyvalentine & silverstein.
big love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0