16 juni

Tog nyss en liten paus på bloggen, men iaf idag så var jag på konfirmationen och sen har jag bara suttit och laddat hem massa filmer & gjort en lista på filmer jag ska ladda hem :) Nyss tog jag en spring tur i skogen det blev 5 km springning & runt 1 km för att komma ut.. tappa bort mig, haha, kom på mig själv genom att springa/gå runt i en cirkel.

Från igår "sov" Isak över hos mig, kan inte påstå att vi sov så mkt, jag sov kanske en halvtimme & det var ju inte så skönt att vakna halv 8.. Jaja somnar väll tidigt ikväll ist :)

Var på konfirmations läger den 11-13 var i Sandviken - Gävle.
Riktigt kul hade vi.

första dagen åkte vi till Alborg och var där i fyra timmar.
Sen åkte vi vidare till Furuvik och kom fram runt 1 till vårat hus vi skulle bo i.

På Andra dagen snackade vi mest om Ideal och gud samt lite Jesus.
Vi fick oxå göra massa övningar och skjuta pilbåge, plåsrör, klättra klättervägg & stapla backar.
På kvällen kollade vi på Bruce den allsmäktige och diskuterade.
När min grupp hade diskuterat klart satt vi och skrämde upp varandra med spökhistorier & skräckfilmer.
Klockan var runt halv 12 på kvällen när vi skulle ut på en skogsvandring efteråt. Mys! efter alla spökhistorier och sånt ;)

Den tredje dagen, packade vi ihop våra saker.
Snackade lite till om gud & bibeln.
Innan vi åkte, åkte vi ut på en tur med kanoter.
Fast när vi var mitt ute på sjön började det blixtra & åska samt spöregna så vi fick paddla hem dygnvåta.

Nu ska jag kolla på en klar laddad film, med en varm choklad och mysa med.
hehe, puuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0