26 Juni

hejhej,  jag har varit på konfirmationsläger sen i måndags,
 vi har fjällvandrat, badat i pool, haft lektioner om/i gud,
 kärlek & sex, förlåtelse & ja hela ens kropp och känslor.
Sen har vi ridit & jag hade lite otur och ramla av hästan
när vi galopera pga att sadeln inte satt på helt.
Så jag är lite blåslagen i över allt men mest rumpan,
jag hade väldigt tur eftersom de var nära att hästarna bakom mig nästan sprang på mig.


Jag ska försöka bli optimist nu, kmr bli en utmaning eftersom
jag är så negativ man nästan kan bli, men jag ska verkligen försöka!
Men lever bara en gång och den gången är nu!
Plus att jag blir jätte jobbig mot mina kompisar när jag depp,
stör mig så mkt på att jag själv slänger på det på andra.
Negatvi energi m.m

Aja nu ska jag snart sova, är skit trött!
Men först så ska jag kolla in lite kläder, behöver jeans!
Har bara 2 par jag kan ha, mina favvosar har pajat i grenen :(
Justja, mamma kommer snart med Paj och milksake till mig oxå :)

Hehe, pusshej <3
& kom ihåg du duger precis som du är  :)

hejsvejs läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0