3 Juni

Hejsan, idag i skolan hade vi en föreläsning  ist för lektioner, nu är det två dagar kvar.
Jag känner verkligen att jag behöver vila nu från alla läxor,prov & skit!
På sommarlovet ska jag ha konfermation, vara i stugan & umgås-chilla med vänner.
En vecka efter vi har skolavslutning ska jag med konfan till furuvik, Neverstore ska spela (:
Jag har bara hårt några låtar men dom är rätt bra faktiskt :)

Idag efter skolan åkte jag moppe till Isak och var där med honom ett tag och sen drog vi till borlänge.
Isak fick ungefär mer än 6 påsar i händerna medans jag bara hade min gröna hängväska med en gina tricot påse i. Första gången i mitt liv jag köpt så lite kläder, när jag väl fått åka ut och shoppa.
Men det blev iaf 2 par trosor! söta sådana!


Just ja, sverige matchen..vi förlora, surt!
Sverige spela inte så bra (min personliga åsikt) så ukrina var väl förtjänsta sin vinst..I guess..
Nå väll nu ska jag sova imon har vi kör träning hela skoldagen typ. Pusshej godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0