15/3

om 1 månad och 5 dagar blir man byxmyndig.


Igår efter skolan åkte jag hem till Katharina med Victoria och katharina själv.
När vi kom till Långshyttan gick vi hem till henne och hämtade pengar så vi kunde köpa godis på ica.
Efter vi satt på en film och vräkt i oss vitlöks bröd. Kom Jessica och vi satte på "Lina's kvällsbok"
som vi hade hyrt tidigare på dagen. Den var väll helt ok, Sen satt vi och hade "tjejsnack" tills
klockan blev 1 och vi somnade. Tror att vi aldrig har somnat så tidigt, men de hade ju varit skoldag
och så, så lite trött var man väll ^^
 
Dagen efter som blir idag åkte jag hem på morgonen runt 8
för att senare åka till Falun på match, Vann med 5-3.
Efter matchen kom Jessica hem till mig och vi sjöng
lite karaoke och kolla på Melodifestivalen,
Perreri vann inte helt otippat..mh..fanns ju bättre.

Imon ska jag åka till Orsa för att spela match,
Lång resa, efter den ska jag iaf kanske vara med Filip.
Saknar han som fan.

Snart kmr det nytt utseende på bloggen men måste fixa lite bara :]
hihi :*

pusshej,  & tack tjejer för en mysigkväll igår-idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0