22/3


Hejsan, jag ska fixa min blogg lite nu, eller iaf försöka.
Fattar inte så mycket av allt htlm:andet.

Idag äre rena slappdagen hur skönt som helst . Igentligen måste
jag plugga till hemkundskapprov, matteprov i procent & Teknik.
Men detta är min dag och jag mår toppen så jag ska passa
på att ta det lite lungt, de ändå jag behöver göra igentligen
är att städa upp lite.

I kväll eller senare kanske Filip kommer och vi ska kolla på film eller något,
mysigt blire nog iaf. På Tisdag åker jag till Stockholm med Lotta till syster.
På Onsdagen ska vi shoppa rövarna av oss, behövs verkligen för min del!
Sen på Onsdag kväll kommer pappa och hämtar oss så åker vi till honom.
Om inte mina Svarta extentions kommer på tis,
dör jag. ehehehe, inte bokstavligen men..


I Stockholm ska jag  köpa;

clips till extentionen
nitskärp
lite nya toppar och tjocktröjor.
Svarta stuprör , mina ända gick ju sönder :'<
Sen lite smink och sådant.

Jag kommer va pank sen,
 men det kan jag någ leva med!

& FOLK KOM IHÅG ATT KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0