3/3

Jag vet, jag vet...
Jag har inte skrivit på länge-länge!


Haft as mycket i skolan och den 23 feb
fick jag sportlov åkte till Sälen med Lotta,
Kom hem den 1 Mars. Denna vecka har jag prao.
Praktiserar på dagis, trevligt-trevligt.
Fått små ungar som är sådär halvt kära i en.

Har mått rätt bra denna månad, ja jag vet,
de är bara början, men hela Januari & Februari
och en del av December var som ett stort mörk hål.
Så det är jävligt skönt att va lite glad om dagarna!
(det vill säga 3..hitils..)



Om exakt 1 månad & 17 dagar fyller jag 15 år.
fett nice.


Jag vet jag sa jag mår bra, jag gör de..men..
Jag saknar..saknar sommaren. Hade musiken
på och helt plötsligt kom låten Gyllene tider - kung av sand, upp.
Jag kunde inte rå före. Men jag började grina.
Har jävligt många minnen av låten och
denna låt är lix min sommarfavvolåt.
Jag vart oxå överbelastad med känslor.

Ni får väll tycka att jag är patetisk, jag orkar inte bry mig.
Jag orkar inte bry mig längre om vad folk tycker om mig.


Jag är så glad att du Filip, älskar mig för den jag är.
Bullet for my valentine - heart burst into fire, din & min låt, eller hur?
Jag önskade jag  kunde förklara hur mkt jag älskar dig.
Du & jag föralltid.
1 december 2006,  <3
minnena med dig är oförglömda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0