Stockholm shopping!

Jag har haft det skit bra i Stockholm, hade lite ont i fötterna efter all shopping bara.
Det sa bara POFF* så var mina pengar borta!
Det är min kompis Lotta som hjälp
mig tagit bilderna, när jag haft dom på mig.

Här kommer kläderna!

1. första köpet var denna tunika!
image55


2. Ett grönt linne.

image57



3. Clips till mitt löshår.

image58



4. Ett par nya cheap monday jeans.
 Efter som mina förra svarta gick sönder.


image59


5. Ett par ur sköna "Balobyxor" .
Som jag faktiskt fick av syrran i födelsedagspresent!




image60


6. Sist men inte minst, denna fina väska,
som jag var direkt förälskad i!


image61


& plus detta som inte finns på bild köpte jag, hårspray & lösögonfransar!

VAD TYCKS?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du köpte ju assnygga kläder*AVIS* på byxorna!

2008-03-28 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0