Utseende fixerand värld.

image48
Jag har väldigt dåligt självförtroende,'
det kan jag erkänna.
 
Jag hatar min kropp och märker ut mig
själv med bara fel när jag tittar i spegeln.
Jag hatar att gå i bikini för att jag inte har dom
små och fasta låren och den platta magen.
Jag tror att jag knappast är den ända som
blir påvärkad av dom långa smala vackra
flickorna på katalogena.

Det är sjukt hur mycket vi eller iaf jag lägger
ner så mycket tid på vårat / mitt utseende varje dag.
Det är ju trots allt insidan som räknas.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Tänker ofta så jag med, och samtidigt är det så drygt att inte vara nöjd med sej själv. Ett tag hade jag någon tankegång att jag inte var bra nog osv. Som tur var så kom jag över det, för jag mådde väldigt dåligt ett tag. Inte för att jag är helt nöjd med mej själv nu, tvärt om nästan. Men jag försöker acceptera mej själv.

För jag är ju mkt tjockare än vad du är, så jag tycker att du ska vara jättenöjd med hur du ser ut :)

2008-03-25 @ 12:25:28
URL: http://jaoduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0