22 maj

Godmorgon!
Eller ska maan säga god eftermiddag?

Jag ligger i sängen med Laptopen på kudden över mig.
Små kikar på "
Love and other disasters" som jag nyss laddat hem och dricker en kopp te.
Ska nog gå och hämta lite glass, de är verkligen skönt att bara ta det lungt ibland.
Även fast jag missar mycket i plugget nu så, behöver jag denna tid.
För en gångs skull känner jag mig avslappnad.
Jag är väldigt stressig av mig, de har ju sina nackdelar.

Om exakt en vecka ska alla betyd vara inskrivda!
Jag blir stolt över mig själv om jag höjt mitt svenska betyg & idrotts betyg.

På lördag firar Farmor och farfar 50 års bröllopsdag!
Så det blir en liten släkt träff där hemma hos dom, i detta läge vet jag inte om jag pallar det..
Men jag åker iaf dit för deras skull.

Imon om jag kommer till skolan ska jag nog åka med tjejorna till borlänge och shoppa.

Nu blev det spännande på filmen så jag måste sluta skriva, iihihi, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0