5 Maj.


Idag har det varit en helt vanlig dag dock att jag  gick hem efter lunchrasten.
Är fortfarande förkyld, äter halstabletter och glass konstant.
Jag är sur, för det blir ingen fotboll för mig Idag heller!
Jag har inte tränat på skit länge :<


Den psykiska delen bör vi inte ens prata om.

Jag måste bli mer aktiv på bloggen, men det är så mkt man måste göra nu.
Skolan slutar exakt om en månad och jag är lite efter i några ämnen.
Runt den 25 är våra betyd skrivda, ush, vill inte se ._.

Ska kolla runt lite på nätet efter skolavslutningskläder & sen plugga lite.
Pusshej <3

& en egobild på detta inlägg denna gång.

Bevaka och kommentera . www.ellinore.bilddagboken.se

image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0